zondag 22 januari 2012

Review : Herôme Nagelverharder Sensitive

Hi dolls!

Om het 'proces' naar sterkere nagels te versnellen heb  ik gisteren de 'Herôme Nagelverharder' aangeschaft. Het is een  product dat ik al langere tijd wil uitproberen, en eindelijk heb ik het gekocht.

Wat beloofd Herôme ons?
Lange, harde nagels binnen 21 dagen! Bevat Algenextract voor een optimale stimulatie van de nagelgroei. Formaldehyde vrij, geschikt voor gevoelige nagels.

Gebruiksaanwijzing
In kuurvorm de eerste dag één laagje aanbrengen, de volgende dag een tweede laagje. De derde dag beide laagjes met Herôme Caring Nail Polish Remover ( eender welke nagellak remover zal wel volstaan :) ) verwijderen. Deze handeling gedurende 3 weken herhalen.

Gisteren heb ik mijn eerste laagje aangebracht en ik moet zeggen dat ze al sterker aanvoelen.
Je kan deze nagelverharder na de behandeling, ook gebruiken als basecoat of topcoat.
I'm very exited to see the results after 20 days!


xoxo L.

2 opmerkingen: