zondag 22 januari 2012

Review : Bodysol Deep Cleansing Mousse

Hi dolls!

Ik had een nieuw reinigingsproduct nodig en toen zag ik deze staan en ik wou het eens uitproberen. Deze producten zijn verkrijgbaar bij de apotheek.


Het ziet er simpel maar leuk uit.  Het heeft ook geen sterke geur, eerder een subtiele rozegeur. Lekker!


Wat staat er op de achterkant?
Pure & Clean Deep Cleansing Mousse is een zachte mousse die de huid snel en gemakkelijk diepgaand reinigt. Het werkzame bestanddeel salicylzuur gaat onzuiverheden tegen. De mousse is bovendien rijk aan intensief hydraterende ingrediënten die een langdurige vochtbalans garanderen en de huid zacht en soepel maken.

Ik vind het heel handig in gebruik. Het heeft een soort pompje waar de mousse zo uitkomt. Het heeft een heel goede structuur. Wat ik meestal heb met reiningsproducten, is dat mijn huid er strak en droog van gaat aanvoelen. Dit product heeft dat helemaal niet. Zeker een pluspunt!
Ik kan dit product zeker aanbevelen!

xoxo L.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten